თემატური გეგმა
პედაგოგი : ირმა შელია
კლასი 5
თემა და მასში შემავალი საკითხები
საათების რაოდენობა რიცხვი | |||
1)ლადო ასათიანი
„ქართული ენა“
3 სთ.
|
V.1.მოსწავლე სვამს კითხვებს მოსმენილი ტექსტის უკეთ გასააზრებლად
V.9.მოსწავლე ავლენს წაკითხული ტექსტის ინტერპრეტირების უნარს.ავლებს პარალელებს სხვა თემატურად მსგავსი ნაწარმოებებიდან
V.11. მოსწავლე ლექსის კითხვისას იყენებს კითხვის სახვადასხვა სტრატეგიებს
|
შესრულებული დავალების პრეზენტაცია
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.გააზრება და შეფასება.გეგმის შედგენა.გაბმულ მეტყველებაში ვარჯიში. |
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
|
2)მაისურაძე „სადღეგრძელო“
2სთ.
|
V.1,
V.9, V.11
V.2.მოსწავლე ისმენს და ადეკვატურად აფასებს თანატოლების ზეპირ
გამოსვლას
|
შესრულებული დავალების პრეზენტაცია
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის
გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.გააზრება და შეფასება.გეგმის
შედგენა.გაბმულ მეტყველებაში ვარჯიში.
|
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
|
3)იაკობ გოგებაშვილის „იავნანამ რა ჰქმნა!?“
(თავები : „სამშობლო ღვინისა“, „სოფელი ვაშლოვანი“,
„ლეკები კახეთში“. სალიტერატურო ენა და დიალექტები, სიტყვათა წარმოქმნა )
16სთ
|
V.1, V.11,
V.2, V.11
V.5.მოსწავლე ჯგუფთან ერთად ირჩევს საკამათო თემას .განსაზღვრავს
დისკუსიის წესებს.მოსმენისას ჩაინიშნავს საკვანძო სიტყვებს
V.12 .მოსწავლე წერისას აქცენტს აკეთებს მთვარ და არსებით მომენტებზე თანმიმდევრობით გადმოსცემს
ფაქტებსა და მოვლენებს.
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.გააზრება და შეფასება.გეგმის
შედგენა.გაბმულ მეტყველებაში ვარჯიში.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი წაკითხულის გააზრება. ენობრივ
მასალაზე დაკვირვება .შეჯამება, საშინაო დავალება .აღწერითი ტექსტის შექმნა .საკუთარი
აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.
|
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
შემაჯამებელი
წერა N1
1სთ
|
V.12
V.14.მოსწავლე
ტექსტის შექმნისას ითვალისწინებს სალიტერატური ქართული ენის ნორმებს
|
5)ალექსანდრე ყაზბეგი „განათლებული მწყემსი“
2 სთ
|
V.1, V.2,
V.3, V.14
V.4.მოსწავლე
ისმენს მხატვრულ ნაწარმოებს
და გამოხატავს საკუთარ ემოციებსა და შთაბეჭდილებებს.
მონაწილეობს დისკუსიაში და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას ამა თუ იმ პერსონაჟის
მიმართ .ასახელებს სხვადასხვა თვალსაზრისით საინტერესო ადგილებს ტექსტიდან.
|
გეგმის შედგენა.წაკითხულის გააზრება.
წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი. შეჯამება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება(რთული სიტყვების
ორთოგრაფიაზე მუშაობა)
ზეპირი ტექსტის აგება და პრეზენტაცია.ტექსტის კომენტირებული
კითხვა.გეგმის შედგენა.
|
პრეზენტაცია . კლასში აქტივობა.დისკუსიაში მონაწილეობა.
ჯგუფური მუშაობა.
საშინაო დავალება.
|
6)გალაკტიონ ტაბიძე „ ჰიმნი ქართულ ანბანს“
1სთ
|
(V.1, V.3,
V.5, V.9,V.11, V.12, V.14)
V.13.
მოსწავლეს შეუძლია წერითი დავალებისთვის ფუნქციური სტილის
შერჩევა(შთაბეჭდილების
გადმოცემა) |
შესრულებული დავალების პრეზენტაცია
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის
გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა.აქტიურობა კლასში.
|
7)ილია ჭავჭავაძე „ქართველების გულის საუნჯე“
2სთ
|
V.1, V.2,
V.9,
V.6. მოსწავლეს
გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის საწყისი უნარ– ჩვევები.
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი არის გამოთქმა და დასაბუთება.
| |
8)შოთა რუსთაველი „ვეფხისტყაოსანი“ (თინათინის გამეფება)
5სთ
|
V.1, V.2,
V.3, V.5, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
პროვოცირება.ტექსტის კითხვა.ტექსტის გააზრება.აფორისტულ
ნათქვამებზე დაკვირვება.არქაიზმებზე დაკვირვება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება . არგუმენტირებული
მსჯელობა.
|
პრეზენტაცია . კლასში აქტივობა.დისკუსიაში მონაწილეობა.
ჯგუფური მუშაობა.
საშინაო დავალება.
|
9)აკაკი წერეთელი“ამირანი“
2სთ
|
V.1, V.3,
V.5, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის
გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
პრეზენტაცია საშინაო დავალება.მსჯელობა კლასში.
|
10)ლევან სანიკიძე „დიდგორის ბრძოლა“
|
V.1, V.2
V.3, V.5, V.9,V.11, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი არის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
კლასში აქტივობა ჯგუფური მუშაობა.
საშინაო დავალება.
პრეზენტაცია.
|
11)იაკობ გოგებაშვილი „ თავდადებული მღვდელი თევდორე“
2სთ
|
V.1, V.2,
V.3, V.4, V.6, V.12, 5.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი არის გამოთქმა და დასაბუთება.მარტივი საინფორმაციო ტექსტის აგება.
|
კლასში აქტივობა.დისკუსიაში მონაწილეობა. ჯგუფური მუშაობა.
საშინაო დავალება.
|
შემაჯამებელი
წერა N 2
|
V.12
V.14.მოსწავლე
ტექსტის შექმნისას ითვალისწინებს სალიტერატური ქართული ენის ნორმებს
| ||
12)ლადო ასათიანი : კრწანისის ყაყაჩოები“
1სთ
|
V.1, V.3,
V.5,
V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
შესრულებული დავალების პრეზენტაცია
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის
გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.კითხვებზე
ადეკვატური პასუხის გაცემა.
|
13) რევაზ ინანიშვილი“ ერეკლე მეფე და ანანურელი ულამაზოები“
3სთ
|
V.1, V.2, V.3, V.4, V.6, V.12, V.14, V.9
|
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.კითხვებზე
ადეკვატური პასუხის გაცემა.
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა საკუთარი არის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
პრეზენტაცია . კლასში აქტივობა.დისკუსიაში მონაწილეობა. ჯგუფური მუშაობა.
საშინაო დავალება.
|
14)ანა კალანდაძე :შენ ისე ღმა ხარ..“
1სთ
|
V.1, V.3,
V.5, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის
გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.რითმაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება.
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა.კლასში აქტივობა.
|
15)ილია ჭავჭავაძე „დამაკვირდი“
2სთ
|
V.1, V.3, V.5, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის
გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.რითმაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება.
კლასში აქტიურობა.
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა
|
16)ილია ჭავჭავაძე „ ნიკოლოზ გოსტაშაბიშვილი“
3სთ
|
V.1, V.2,
V.3, V.4, V.6, V.12, V.14, V.9
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი არის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
| |
17) რევაზ ინანიშვილი „ხორასნელი ჭაბუკი“
|
V.1, V.2,
V.3, V.4, V.6, V.12, V.14, V.9
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.მოთხრობის გაგრძელებაზე მუშაობა.
|
კლასში აქტივობა.დისკუსიაში მონაწილეობა. ჯგუფური მუშაობა.
საშინაო დავალება.
|
18)აკაკი წერეთელი „მესარკე“
3სთ
|
V.1, V.2,
V.3, V.4, V.6, V.12, V.14, V.9
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი არის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
პრეზენტაცია . კლასში აქტივობა.დისკუსიაში მონაწილეობა.
ჯგუფური მუშაობა.
საშინაო დავალება.
|
19)სულხან –საბა
ორბელიანის იგავი „ იხვი და მყვარი“
|
V.6 V.2,
V.3, V.9,, V.12,
V.13, V.14. V 13, V.14
V.8.
მოსწავლე განმარტავს პერსონაჟთა ქცევის მოტივს და აფასებს მათ საქციელს
|
კომენტირებული კითხვა . მწერლის ენაზე დაკვირვება. ტექსტის
შინაარსის გადმოცემა.წაკითხულის შეფასება.გეგმის შედგენა.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
გაკვეთილზე აქტივობა.საშინაო დავალება
ჯგუფური მუშაობა.
|
შემაჯამებელი
წერა N3
|
V.12,V.14
| ||
20)სულხან –საბა
ორბელიანის იგავი “ მეფე და მისი შვილი“
2სთ
|
V.6 ,V.2,
V.3, V.8, V.9, V.12, V.13, V.14.
|
კომენტირებული კითხვა . მწერლის ენაზე დაკვირვება. ტექსტის
შინაარსის გადმოცემა.წაკითხულის შეფასება.გეგმის შედგენა.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
| |
21)სულხან –საბა
ორბელიანის იგავი “გლახაკი და ქილა
ერბო“
2სთ
|
V.6 V.2,
V.3, V.8, V.9
V.12, V.13,
V.14.
|
კომენტირებული კითხვა . მწერლის ენაზე დაკვირვება. ტექსტის
შინაარსის გადმოცემა.წაკითხულის შეფასება.გეგმის შედგენა.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
გაკვეთილზე აქტივობა.საშინაო დავალება
ჯგუფური მუშაობა.
|
22)აკაკი წერეთელი
„ კატა და
ლომი“
2სთ
|
V.6, V.2,
V.3, V.8, V.9, V.12, V.13, V.14,13,V.14
|
კომენტირებული კითხვა . მწერლის ენაზე დაკვირვება. ტექსტის
შინაარსის გადმოცემა.წაკითხულის შეფასება.გეგმის შედგენა.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
გაკვეთილზე აქტივობა.საშინაო დავალება
ჯგუფური მუშაობა.პრეზენტაცია.
|
23) ხალხური „ფილოსოფოსი და ვირი“
2სთ
|
V.6, V.2,
V.3, V.8, V.9, V.12, V.13, V.14,13,V.14
|
კომენტირებული კითხვა . მწერლის ენაზე დაკვირვება. ტექსტის
შინაარსის გადმოცემა.წაკითხულის შეფასება.გეგმის შედგენა.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
გაკვეთილზე აქტივობა.საშინაო დავალება
ჯგუფური მუშაობა.პრეზენტაცია.
|
24)ხალხური ზღაპარი „ ბედი და იღბალი“
3 სთ
|
V.4.მოსწავლე
ისმენს მხატვრულ ნაწარმოებს
და გამოხატავს საკუთარ ემოციებსა და შთაბეჭდილებებს.
მონაწილეობს დისკუსიაში და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას ამა თუ იმ პერსონაჟის
მიმართ .ასახელებს სხვადასხვა თვალსაზრისით საინტერესო ადგილებს ტექსტიდან.
V.12.შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტის დამოუკიდებლად
შექმნა
V.9, V.8, V.3 V.1
V.15.გრამატიკული წესების მართებულად გამოყენება.
|
მინი ლექცია “ ზღაპრის სამყარო“.
კომენტირებული კითხვა . მწერლის ენაზე დაკვირვება. ტექსტის
შინაარსის გადმოცემა.წაკითხულის შეფასება.გეგმის შედგენა.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
ჯგუფური მუშაობა.ტექსტის
კომენტირებული კითხვა.
|
გაკვეთილზე აქტივობა.საშინაო დავალება
ჯგუფური მუშაობა.პრეზენტაცია.
|
25)გერმანული ზღაპარი“ როგორ ეძებდა გლეხი სამართალს“
3სთ |
V.3, V.8,
V.9, V.12, V.1 V.4
V.2.მოსწავლე ისმენს და ადეკვატურად აფასებს თანატოლების ზეპირ
გამოსვლას
V.6. მოსწავლეს
გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის საწყისი უნარ– ჩვევები.
|
კომენტირებული კითხვა . მწერლის ენაზე დაკვირვება. ტექსტის
შინაარსის გადმოცემა.წაკითხულის შეფასება.გეგმის შედგენა.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
ჯგუფური მუშაობა.ტექსტის
კომენტირებული კითხვა.პუნქტუაციაზე დაკვირვება.სამეტყველო ეტიკეტზე დაკვირვება.ფრაზეოლოგიზმებზე
დაკვირვება.ტექსტის გააზრება შეფასება.
| |
26) სერგო კლდიაშვილი
„ ყანჩა და კაკაბი“
|
V.6, V.2,
V.3, V.8, V.9, V.12
V.14.მოსწავლე ტექსტის
შექმნისას ითვალისწინებს სალიტერატური ქართული ენის ნორმებს
V.13.
მოსწავლეს შეუძლია წერითი დავალებისთვის ფუნქციური სტილის
შერჩევა(შთაბეჭდილების
გადმოცემა)
|
კომენტირებული კითხვა . მწერლის ენაზე დაკვირვება. ტექსტის
შინაარსის გადმოცემა.წაკითხულის შეფასება.გეგმის შედგენა.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
ჯგუფური მუშაობა.ტექსტის
კომენტირებული კითხვა.პუნქტუაციაზე დაკვირვება.სამეტყველო ეტიკეტზე დაკვირვება.ფრაზეოლოგიზმებზე
დაკვირვება.ტექსტის გააზრება შეფასება.
|
გაკვეთილზე აქტივობა.საშინაო დავალება
ჯგუფური მუშაობა.პრეზენტაცია.
|
შემაჯამებელი წერა N4
1სთ
|
V.12
V.14.მოსწავლე
ტექსტის შექმნისას ითვალისწინებს სალიტერატური ქართული ენის ნორმებს
|
27) ვაჟა– ფშაველა „ უნუგეშოდ ყოფნა“
3სთ |
V.11. მოსწავლე
ლექსის კითხვისას იყენებს კითხვის სახვადასხვა სტრატეგიებს
V.13.
მოსწავლეს შეუძლია წერითი დავალებისთვის ფუნქციური სტილის
შერჩევა(შთაბეჭდილების
გადმოცემა) |
შესრულებული დავალების პრეზენტაცია
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის
გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.გააზრება და შეფასება.გეგმის
შედგენა.გაბმულ მეტყველებაში ვარჯიში.ლექსის გამომსახველობით მხარეზე დაკვირვება .
გონებრივი იერიში.ლექსის კომენტიებული
კითხვა. |
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
28)ვაჟა–ფშაველას
მოთხრობა:
„ შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
10 სთ
|
V.1. , V.2,
V.3, V.5, V.9, V.12,V.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
პრეზენტაცია
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
პროექტი
|
შემაჯამებელი
წერა N 5
|
V.12
V.14.მოსწავლე
ტექსტის შექმნისას ითვალისწინებს სალიტერატური ქართული ენის ნორმებს
| ||
29)
ფ. ზალტენი“ ბემბი“ 3სთ |
V.1. , V.2,
V.3, V.5, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.ვენის დიაგრამა.პარალელების
გავლება შესწავლილ ნაწარმოებებთან.
|
პრეზენტაცია
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
30)ნ. დუმბაძე „
ხაზარულა“
|
V.1. , V.2,
V.3, V.6, V.8, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
31)გოდერძი ჩოხელი
“ საზიარო ყვავი“
|
V.1. , V.2,
V.3, V.6, V.8, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
შემაჯამებელი
წერა N6
|
V.14
| ||
32)
რ. ინანიშვილის
მოთხრობა“ ბიჭი
მალხაზი“
4 სთ
|
V.1. , V.2, V.3, V.6, V.8, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
| |
33)მ. მაჭავარიანი
საკუთარი „სიცოცხლის
შემოკლება“
გრამატიკა(ზმნის
ცვლა პირისა და რიცხვის მიხედვით)
4 სთ
|
V.1. , V.2,
V.3, V.6, V.8, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
34) შატბერაშვილი
გიორგი
„ გამოქვაბულში“
გრამატიკა (ზმნის დრო)
8 სთ
|
V.1. , V.2,
V.3, V.6, V.8, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.დავალების თვითშეფასება
და ურთიერთშეფასება.
|
ზეპირი და წერილობითი პასუხების
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
35)
მარკ ტვენი“ სკოლაში“
3 სთ
|
V.1. , V.2,
V.3, V.6, V.8, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
ზეპირი და წერილობითი პასუხების
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
შემაჯამებელი
წერა N7
|
V.14
| ||
36)რ. ინანიშვილის მოთხრობა “შუშის ნამსხვრევები“
|
V.1. , V.2,
V.3, V.6, V.8, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
5 სთ
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
ზეპირი და წერილობითი პასუხების
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
37)ოტია იოსელიანი
„ ჩხუბი მდინარესთან“
5 სთ
|
V.1. , V.2,
V.3, V.6, V.8, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
ზეპირი და წერილობითი პასუხების
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
38)გ.რჩეულიშვილი
„ სიყვარული შემოდგომაზე“
5 სთ
|
V.1. , V.2,
V.3, V.6, V.8, V.9,V.11, V.12,V.13, V.14
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.გეგმის შედგენა..წაკითხულის
გააზრება.წაკითხულის დაყოფა ნაწილებად და შინაარსის გადმოცემა.არგუმენტირებული მსჯელობა
საკუთარი აზრის გამოთქმა და დასაბუთება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
ზეპირი და წერილობითი პასუხების
პრეზენტაცია .
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
39)მ. მაჭავარიანი „ ვითარცა მტკვარი“
|
V.11. მოსწავლე
ლექსის კითხვისას იყენებს კითხვის სახვადასხვა სტრატეგიებს
V.13.
მოსწავლეს შეუძლია წერითი დავალებისთვის ფუნქციური სტილის
შერჩევა(შთაბეჭდილების
გადმოცემა)
|
შესრულებული დავალების პრეზენტაცია
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის
გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.გააზრება და შეფასება.გეგმის
შედგენა.გაბმულ მეტყველებაში ვარჯიში.ლექსის გამომსახველობით მხარეზე დაკვირვება .
გონებრივი იერიში.ლექსის კომენტიებული კითხვა.
|
პრეზენტაცია
საშინაო დავალება.
მსჯელობა კლასში.
ჯგუფური მუშაობა
|
შემაჯამებელი
წერა N8
| V.14 (სტანდარტი) |
თემატური გეგმა
პედაგოგი : ირმა შელია
კლასი 6
თემა და მასში შემავალი საკითხები
| |||
1)გიორგი ლეონიძე „ ვუმღერ სამშობლოს“
2 სთ
|
VI. 1. მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარ–ჩვევა
VI.2 მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისთვის არსებითი დეტალების შეფასების
უნარი.
|
მსჯელობა სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით
და საკუთარი მოსაზრების თანმიმდევრული განვითარება.
მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების
გამოყენება. მხატვრული ხერხების ამოცნობა.ლექსის გამომეტყველებით
კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა
|
2)ირაკლი აბაშიძე „ პალესტინის დღიურები“
4სთ
|
VI. 1.
VI. 7.მოსწავლეს შეუძლია
სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტის წაკითხვა და გაგება–გაანალიზება
VI. 10.მოსწავლეს აქვს კითხვის პროცესით
გამოწვეული განწყობილებისა და შთაბეჭდილებების გადმოცემის უნარი
|
კითხვისთვის მზადება – პროვოცირება.წაკითხულის გაგება
– გააზრება. ინფორმაციის მოძიება საკითხის
ირგვლივ.ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან. პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის.
ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.
| |
3)იაკობ გოგებაშვილი „ ივერიის მონასტერი“
|
VI. 1, VI.2, VI. 7.
VI.15.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 5.მოსაწავლეს შეუძლია დისკუსიაში მონაწილეობისას სტრატეგიების ეფექტურად
გამოყენება
|
წაკითხულის გაგება – გააზრება. ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ.ახალი ინფორმაციის
დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან. პარალელების
გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
4)აკაკი წერეთელი
პოემა
„ თორნიკე ერისთავი“
(ლხინი ომის შემდეგ)
2სთ
|
VI. 1, VI. 7, VI. 5,
VI. 10
VI. 8.მოსწავლეს შეუძლია
დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპის ტექსტი
VI.16.მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა
და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
|
წაკითხულის გაგება – გააზრება. ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ.ახალი ინფორმაციის
დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან. პარალელების
გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.პროექტი.
|
5)კონდრატე თათარაშვილი
„მამელუქი“
4სთ
|
VI. 1, VI. 7, VI. 5, VI. 10VI. 8.VI. 12. მოსწავლეს შეუძლია წაკითხული
ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
|
წაკითხულის გაგება – გააზრება. ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ.ახალი ინფორმაციის
დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან. პარალელების
გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
6)ფრიდონ ხალვაში “ მითხარ როგორაა მემლექეთი“
2სთ
|
VI. 1, VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 15
VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
მსჯელობა სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით
. მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება.
მხატვრული ხერხების ამოცნობა.ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და
ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
7)გალაკტიონ ტაბიძე „ გამარჯობა აფხაზეთო შენი“
1სთ
|
VI. 1,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 15
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ., რიტორიკულ შეკითხვა, რიტორიკულ შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.)ამოცნობა.ამოცნობა.ლექსის
გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე
დაკვირვება.
| |
8)ნოდარ დუმბაძე
„გული“
3 სთ
|
VI. 1, VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 12, VI. 15
VI. 2, VI. 16,VI. 8,
VI. 3.მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო
ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა.ინფორმაციის კლასიფიკაცია.საკუთარი
მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემული ზნეობრივ–
ეთიკური პრობლემის მიმართ.საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტქსტში მოცემული პრობლემის
გადაჭრა.პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
9)ნელი თარბა „ საქართველოს“
1სთ
|
VI. 1, VI. 4,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 15
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ., რიტორიკულ შეკითხვა, რიტორიკულ შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.)ამოცნობა.ამოცნობა.ლექსის
გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე
დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
შემაჯამებ. წერა N1
| |||
10)აკრძალული ქალაქის სევდა (საგაზეთო პუბლიკაცია)
1.ბწრიკაცი და ჩვენებური მტრედები, ქაფურის ხეების სითბო, ომი ქართულად მეტყველებდა)
4სთ
|
VI. 1, ,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 12, VI. 15
VI. 2, VI. 16,VI. 8, VI. 3
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა.ინფორმაციის კლასიფიკაცია.საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემული ზნეობრივ– ეთიკური პრობლემის მიმართ.საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტქსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა.პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.დისკუსია.
|
11)სომონ ჩიქოვანი „ ვინა სთქვა“
3 სთ
|
VI. 1, VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 15
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ., რიტორიკულ შეკითხვა, რიტორიკულ შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.)ამოცნობა.ამოცნობა.ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
12)სერგო კლდიაშვილი
“ შორეული“
|
VI. 1, VI. 4,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 12, VI. 15
VI. 2, VI. 16,VI. 8, VI. 3
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა.ინფორმაციის კლასიფიკაცია.საკუთარი
მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემული ზნეობრივ–
ეთიკური პრობლემის მიმართ.საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტქსტში მოცემული პრობლემის
გადაჭრა.პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.დისკუსია.
|
13)შოთა რუსთაველი (ბიოგრაფია)
პოემა „ ვეფხისტყაოსანი“
|
VI. 1, VI. 4,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 12, VI. 15
VI. 2, VI. 16,VI. 8, VI. 3
|
მსჯელობა სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით . მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება. მხატვრული ხერხების ამოცნობა. გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
14)სულხან –საბა ორბელიანი „ სიბრძნე ციცრუისა“
|
VI. 1, VI. 4,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 12, VI. 15
VI. 2, VI. 16,VI. 8, VI. 3
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა.ინფორმაციის კლასიფიკაცია.საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემული ზნეობრივ– ეთიკური პრობლემის მიმართ.საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტქსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა.პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.პროექტი
|
შემაჯამებ. წერა
N 2
1სთ
|
V.15, 5.16
| ||
16)ილია ჭავჭავაძე „ ლოცვა“
|
VI. 1, VI. 4,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 15
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ., რიტორიკულ შეკითხვა, რიტორიკულ შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.)ამოცნობა.ამოცნობა.ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
17)აკაკი წერეთელი
„ ჩემი თავგადასავალი“
6სთ |
VI. 1, VI. 4,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 12, VI. 15
VI. 2, VI. 16,VI. 8, VI. 3
|
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა.ინფორმაციის კლასიფიკაცია.საკუთარი
მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემული ზნეობრივ–
ეთიკური პრობლემის მიმართ.საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტქსტში მოცემული პრობლემის
გადაჭრა.პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
18)ვაჟა – ფშაველა (ბიოგრაფია)
„ჩემი წუთისოფელი „
5სთ
|
VI. 1, VI. 4,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 12, VI. 15
VI. 2, VI. 16,VI. 8, VI. 3
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
| |
19)ვაჟა – ფშაველა „ მრწამს, მარად მიწამებია“
2სთ
|
VI. 1, VI. 4,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 15
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ., რიტორიკულ შეკითხვა, რიტორიკულ შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.)ამოცნობა.ამოცნობა.ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.დისკუსია.
|
შემაჯამებ. წერა N 3
|
VI..15, 5.16
| ||
20)ხალხური „ ვაჟკაცის
შესაფერია“
3 სთ
|
VI. 1, VI. 4,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 15
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ., რიტორიკულ შეკითხვა, რიტორიკულ შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.)ამოცნობა.ამოცნობა.ლექსის
გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე
დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.დისკუსია.
|
21)ხალხური „ კოპალა“
5სთ
|
VI. 1, VI. 4,VI. 7, VI. 5,
VI. 10, VI. 11,VI. 12, VI. 15
VI. 2, VI. 16,VI. 8, VI. 3
|
წაკითხულის გაგება – გააზრება. ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ.ახალი ინფორმაციის
დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან. პარალელების
გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.დისკუსია. |
22)ეთერისა და აბესალომის ამბავი
|
VI. 2, VI. 3 ,VI. 9, VI. 11, VI. 11
VI. 1მოსწავლეს შეუძლია გრამატიკული
თვალსაზრისით მართებული სიტყვათფორმების აგება. |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ.ახალი ინფორმაციის
დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან. პარალელების
გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.
გონებრივი იერიში .
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა. |
23)გ. პეტრიაშვილი „ წვიმის მოყვარული კაცი“. 5სთ |
VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
VI. 10.მოსწავლეს აქვს კითხვის პროცესით
გამოწვეული განწყობილებისა და შთაბეჭდილებების გადმოცემის უნარი
VI. 8.მოსწავლეს შეუძლია
დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპის ტექსტი
VI. 1,
VI. 2, VI. 3,
VI. 9 |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ.ახალი ინფორმაციის
დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან. პარალელების
გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა. |
შემაჯამებელი
წერა N4
|
VI.15.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI.16.მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა
და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
| ||
24)ლიტერატურული ზღაპარი
გ. დოჩანაშვილის
მოთხრობა
„ ყველაზე კარგი პაპა“
6 სთ
|
VI. 5.მოსაწავლეს შეუძლია დისკუსიაში მონაწილეობისას სტრატეგიების ეფექტურად
გამოყენება
VI.12.
მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სხვადასხვა
სტრატეგიების მიზნობრივი გამოყენება
( აკეთებს ჩანაწერებს, გამოთქვამს ვარაუდებს , კომენტარს უკეთებს ტექსტის ცალკეულ ნაწილებს).
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9
|
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან.
პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.საკვანძო ლექსიკური ერთეულებით ამბის
შედგენა.მეთოდი „ საავტორო სკამი“
ვარაუდების სქემა.ახალი ლექსიკური ერთეულების ახსნა.იდიომებზე
მუშაობა.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
|
25)ხალხური ლექსი“ მონადირე ხარირემზე“
3სთ |
VI.13. მოსწავლეს შეუძლია პიროვნული
და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს მხატვრული წ არმოსახვის უნარი.
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 6.მოსწავლეს შეუძლია
წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან.
პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.მხატვრულ გამომსახველობით ხერხებზე
დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
|
26)ვაჟა – ფშაველას მოთხრობა „ ვერხვი“
5სთ
|
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 5, VI.12, VI.15, VI. 10. VI. 5
VI. 7.შეუძლია სხვადასხვა
სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების
წაკითხვა და გაგება –ანალიზი |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან.
პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.მხატვრულ გამომსახველობით ხერხებზე
დაკვირვება. ჯგუფური დისკუსია.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
დისკუსია. |
27)ვაჟა –ფშაველას ლექსი „ გაზაფხული“
3 სთ |
VI.13. მოსწავლეს შეუძლია პიროვნული
და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს მხატვრული წ არმოსახვის უნარი.
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 6.მოსწავლეს შეუძლია
წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი |
მსჯელობა სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით
და საკუთარი მოსაზრების თანმიმდევრული განვითარება.
მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების
გამოყენება. მხატვრული ხერხების ამოცნობა.ლექსის გამომეტყველებით
კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
|
შემაჯამებელი
წერა N5
|
VI.15,
VI.16
| ||
28)თ.რაზიკაშვილის მოთხრობა „ მონადირე“
5 სთ |
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 5, VI.12, VI.15, VI. 10. VI. 5
VI. 7 |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან.
პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.მხატვრულ გამომსახველობით ხერხებზე
დაკვირვება. ჯგუფური დისკუსია.
ვარუდების გამოთქმა. |
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
|
29)გოდერძი ჩოხელის მოთხრობა“ტყის ქათამი“
4 სთ
|
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 5, VI.12, VI.15, VI. 10. VI. 5
VI. 7 |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან.
პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.მხატვრულ გამომსახველობით ხერხებზე
დაკვირვება. ჯგუფური დისკუსია.
ვარუდების გამოთქმა. |
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
|
30)რ.ინანიშვილის მოთხრობა“ უშიშარი ბიჭი იოსება“
5 სთ
|
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 5, VI.12, VI.15, VI. 10. VI. 5
VI. 7 |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან.
პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.მხატვრულ გამომსახველობით ხერხებზე
დაკვირვება. ჯგუფური დისკუსია.
ვარუდების გამოთქმა. |
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
|
31)რ. ინანიშვილის მოთხრობა „ დედუნა“
5 სთ |
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 5, VI.12, VI.15, VI. 10. VI. 5
VI. 7 |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან.
პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.მხატვრულ გამომსახველობით ხერხებზე
დაკვირვება. ჯგუფური დისკუსია.
ვარუდების გამოთქმა.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
|
32)მ. ლებანიძის მოთხრობა“ თორმეტი წლის კაცი“
7 სთ |
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 5, VI.12, VI.15, VI. 10. VI. 5
VI. 7 |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან.
პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.მხატვრულ გამომსახველობით ხერხებზე
დაკვირვება. ჯგუფური დისკუსია.
ვარუდების გამოთქმა.
| |
33)ოსკარ უაილდის მოთხრობა
„ ვარსკვლავბიჭუნა“ 10 სთ |
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 5, VI.12, VI.15, VI. 10. VI. 5
VI. 7 |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან.
პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.მხატვრულ გამომსახველობით ხერხებზე
დაკვირვება. ჯგუფური დისკუსია.
ვარუდების გამოთქმა.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
|
შემაჯამებელი N6 | VI.15, VI.16 |
34)ალფონს დოდეს მოთხრობა
„ უკანასკნელი გაკვეთილი“4 სთ |
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 5, VI.12, VI.15, VI. 10. VI. 5
VI. 7 |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან. პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.მხატვრულ გამომსახველობით ხერხებზე დაკვირვება. ჯგუფური დისკუსია.
ვარუდების გამოთქმა. |
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა. |
შემაჯამებელი
წერა N7
|
VI.15, VI.16
| ||
35) ო. ჰენრის მოთხრობა“ უკანასკნელი ფოთოლი“
8 სთ |
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 5, VI.12, VI.15, VI. 10. VI. 5
VI. 7 |
წაკითხულის გაგება – გააზრება. .ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან. პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის. ენობრივ მასალაზე დააკვირვება.მხატვრულ გამომსახველობით ხერხებზე დაკვირვება. ჯგუფური დისკუსია.
ვარუდების გამოთქმა.
|
საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
დისკუსია
|
შემაჯამებელი
წერა N8
მუხრან მაჭავარიანი "„ტა ტა ტა „" | VI.15, VI.16 VI.13. მოსწავლეს შეუძლია პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს მხატვრული წ არმოსახვის უნარი.
VI. 1, VI. 2, VI. 3, VI. 9, VI. 11
VI. 6.მოსწავლეს შეუძლია
წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი | მსჯელობა სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით და საკუთარი მოსაზრების თანმიმდევრული განვითარება.
მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების
გამოყენება. მხატვრული ხერხების ამოცნობა.ლექსის გამომეტყველებით
კითხვა და ანალიზი.წაკითხულის გააზრება და შეფასება.ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
| საშინაო დავალება .პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
ზეპირი გამოსვლა.
|
No comments:
Post a Comment